Sabtu, 2 April 2011

Final Exam...

hmmm... tgk tajuk ni pn da tau kn??? neway,dlm mse kurang dr sebulan aku dan bdk2 PSP akan final exam... hehehe... npe aku gelak??? cz aku cm x ready lg laa... bdk2 umah pn sme je suma... hahaha... pantang free cket, msng2 ajak FIFA... hahaha... dan aku juga x ketinggalan... nth laaa... ble pk blk kteorg ni cm xde pape jd... hri tu cik hidayah de ckp " bgn la adik - adik ku...smpai ble korang nk cmni??? "...ni la yg die ckp kt kteorg... insaf sesaat je... pastu pangai sme blk... hahaha... neway,aku ada deal dgn sum1... die ckp aku kne dpt pointer 3.5 and above... waaa.... if x dpt, smthng will happen... huhuhu...


final exam :
20/4 discrete math
25/4 f.o.s
27/4 c++


p/s :
-gud luck to dip2b n bdk2 umah blok F
-to awk,doakan sy ya??
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan